theresajenny

Alla inlägg under december 2014

Av jenny blomkvist - 31 december 2014 16:33

19 år idag då

Av jenny blomkvist - 30 december 2014 17:32

Hej allihopa!!?
Ja vi är på stan och har käkat o shoppat lite o haft de trevligt! ! Så nu ska vi bege oss hem puss!!!/Jenny o Theresa

Av jenny blomkvist - 30 december 2014 13:11

Hejsan allihopa!!
Står just nu och väntar på bussen mot stan. Får äntligen se pullan!!?? och imorrn är de nyår!!
Som ni såg så köpte jag ju en massa ringar i lördags som jag har på mig just nu . Tycker de är riktigt snygg faktist!! HAAADDDEE!! /Jenny

Av jenny blomkvist - 29 december 2014 20:57

Heej alla läsare! Hoppas allt är bra med er med mig är det bra fortfarande lite förkyld men men . Hallå jag fyller år om 2dagar whohw . Jaja nog om de tjatet just nu sitter jag framför Tv:n och glor på när människor gör illa sig hehe .dricker såklart te ! Imorgon ska jag träffa min söta vän Jenny whohw . Men puss och kram så hörs vi

Av jenny blomkvist - 29 december 2014 18:36

hejsan alla pigga och glada  

jag är då fan inte pigg för 5 öre!! för idag har jag hjälp anna igen och flytta. och inte nog med det så skulle vi städa hela hennes gamla lägenhet ockå. så det tog ett par timmar , efter det vart jag helt slut. men det vart iaf klart så nu slipper vi. det enda som ska göras nu är att ställa i ordning allt i hennes nya lya men det går ju snabbt om man har alla möbler på plats. så det är det enda jag gjort idag och räckte för att all min energi skulle ta slut!  

men va händer ikväll då?? jadu bra fråga , jag och min bebe ska mog vara med jonna o hiller tror jag:) och imorrn mina vänner så jag jag äntligen få träffa min fina terre   har inte sett henne på en veka!! så vi ska äntligen få ha lite kvalitets tid. vi ska käka på stan och bara snacka skit. länktar som fan efter henne!! men ja de va allt idag ! HAADDEEE!! //Jenny

bjuder på en helt naturell bild på mig som är helt färsk

 

Av jenny blomkvist - 29 december 2014 16:21

KÄRLEK OCH SEX

1. Är du singel? Nej
2. Trivs du med det? Ja som fan!!
3. Vad är viktigt i ett förhållande? tillit , humor
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? tillit , förståelse 
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? har redan första bokstaven på foten 
6. Vem kysste du senast? linus
7. Är du kär? Jaa
8. Den äldsta du hånglat med? 22
9. Den yngsta du hånglat med? 16
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? ja
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? vet inte pratat med pojken o sen vettefan 
12. Vad för sorts killar dras du till? killar med humor
13. Vill du gifta dig? ja 
14. Har du haft ett one-night-stand? ja
15. Har du haft sex med fler än 4 personer? ja

 

OM DIG

16. Vad heter du? jenny blomkvist
17. Vart kommer du ifrån? Sverige
18. Hur lång är du? 164
19. Din skostorlek? 38/39
20. Din stil? Blandat kanske
21. Har du bra betyg? Ja de tycker jag
22. Vart bor du? surahammar
23. Har du några smeknamn? sessa , hjärtis , bumbum
24. Vad älskar du? Pengar, min familj, vänner och pojkvän!
25. Vad hatar du? Folk som ljuger , små fjortisar


DÅLIGHETER
26. Har du någon gång varit deprimerad? ja typ
27. Har du skurit dig? Ja
28. Brukar du dricka alkohol? jaa
29. Brukar du röka? ibland
30. Har du tagit droger? provat
31. Har du haft någon slags ätstörning? Nej
32. Har du varit i slagsmål? nej
33. Har du snattat från en affär? ja
34. Har du snott någon annans pojkvän? nej
35. Har du sårat någon med flit? Nä, inte va jag vet

 

VEM
36. Vem ringer du när du är ledsen? terre , jonna , linus
37. Vem träffade du senast? anna , linus
38. Vem skrev du senast med? terre
39. Vem är du kär i? linus!
40. Vem vill du träffa?terre
41. Vem litar du mest på? Pojkvännen och terre
42. Vem skulle du vilja se ut som? jemmy showler

 

HAR DU NÅGONSIN
43. Gråtit offentligt? Ja
44. Skadat dig allvarligt? vet inte
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? ja
46. Strulat med någon annans pojkvän? ja
47. Varit utomlands? Japp
48. Varit med på tv? Ja
49. Velat dö? Ja
50. Gjort något riktigt dumt? Yes
51. Gråtit över en pojke? ja 
52. Haft telefonsex? ja
53. Träffat någon genom internet? nej
54. Blivit kär i en vän? ja
55. Blivit tagen av polisen? Yes!

 

VÅGADE FRÅGOR
56. Har du haft en trekant någon gång? typ
57. Hur mycket väger du? 200kg
58. Har du haft sex på en offentlig plats? ja
59. Vem bråkade du senast med? vene
60. Går du på några mediciner? Ja när jag får mina magbesvär
61. Äger du några rosa stringtrosor? Jaa
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? Rosa & Svart
63. Har du älskat någon på riktigt? Jaa
64. Har du blivit dumpad? Ja.
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? tror de 
66. Är utsidan viktig? Insidan är viktigast, utsidan är ett plus i kanten
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? vet inte
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? blir jag kär så är de så
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player?  det beror på då får han väl visa att de inte är så
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? ja
71. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Vet inte
73. Hur ofta gråter du? När jag vill och känner för det
74. Har du några rykten efter dig? inte va jag vet
75. Har du spridit ett rykte någon gång? nej

 

IDAG OCH IMORGON
76. Vad har du gjort idag? städat annas lägenhet 
77. Vad har du haft på dig idag? jeans, linne och tjocktröja
78. Hur har du mått? bra 
79. Vad ska du göra imorgon? äta thai med pullan!! 
80. Vem ska du träffa imorgon? träffa terre !!<3

 

FAVORIT
81. Band? inget specciellt
82. Maträtt? Nudlar , rotmos , thaimat , suschi
83. Skådespelerska/skådespelare? channing tatum 
84. Film? vene
85. Låt? finns många bra

 

SKOLA/JOBB
86. Vilken klass går du i? VOBF12
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? akutsjukvård
88. Vilket ämne gillar du inte? matte
89. Har du ett jobb? nej
90. Vart har du praktiserat? äldreboende , hemtjänst , fagersta sjukhus

 

UTSEENDE
91. Är du utseendefixerad? nej
92. Sminkar du dig varje dag? Nä men ofta
93. Hur fixar du ditt hår? sätter upp de
94. Använder du lösnaglar? Nej
95. Använder du löshår? ibland

 

SKULLE DU KUNNA..
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? bror på
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? Nej, rätt så osäker
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? ja
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? Ja
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? NEJ! Ska ha en bra anledning t de!

Av jenny blomkvist - 29 december 2014 13:11

KÄRLEK OCH SEX

1. Är du singel? Ah
2. Trivs du med det? Till en viss del
3. Vad är viktigt i ett förhållande? Ärlighet och vara självständig
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Våga vara sig själv . Kunna skämta och vara ärlig
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
6. Vem kysste du senast? Angår dig inte
7. Är du kär? Nej
8. Den äldsta du hånglat med? 26
9. Den yngsta du hånglat med? 18
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? Ja
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? Just nu skulle jag ta bort det
12. Vad för sorts killar dras du till? Ingen speciell typ, faller jag så faller jag
13. Vill du gifta dig? Nä
14. Har du haft ett one-night-stand? Yes
15. Har du haft sex med fler än 4 personer? De du

OM DIG

16. Vad heter du? Theresa Evelina gallo
17. Vart kommer du ifrån? Sverige
18. Hur lång är du? Cirka en och 67
19. Din skostorlek? 39/40
20. Din stil? Blandat kanske
21. Har du bra betyg? Jadå, hoppas jag väll
22. Vart bor du? I den tråkigaste staden Västerås
23. Har du några smeknamn? Terre pullan hjärtat Evelina thessan
24. Vad älskar du? Allt och ingenting
25. Vad hatar du? Falska vänner


DÅLIGHETER
26. Har du någon gång varit deprimerad? Det har nog alla varit
27. Har du skurit dig? Nej
28. Brukar du dricka alkohol? jaa
29. Brukar du röka? Cigg ja
30. Har du tagit droger? Angår dig inte
31. Har du haft någon slags ätstörning? Ja
32. Har du varit i slagsmål? Ja
33. Har du snattat från en affär? Kanske kanske inte
34. Har du snott någon annans pojkvän? Aldrig snott någons kille
35. Har du sårat någon med flit? Det har jag säkert gjort

VEM
36. Vem ringer du när du är ledsen? Håkan eller Jenny
37. Vem träffade du senast? Mamma
38. Vem skrev du senast med? Jenny
39. Vem är du kär i? Ingen
40. Vem vill du träffa? Mikael Persbrandt
41. Vem litar du mest på? Håkan
42. Vem skulle du vilja se ut som? Mig själv fast lite tunnare

HAR DU NÅGONSIN
43. Gråtit offentligt? Ja
44. Skadat dig allvarligt? Nej
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? Ja
46. Strulat med någon annans pojkvän? Nej
47. Varit utomlands? Japp
48. Varit med på tv? Ja
49. Velat dö? Nej
50. Gjort något riktigt dumt? Yes
51. Gråtit över en pojke? Haha fy ja
52. Haft telefonsex? Vem vet
53. Träffat någon genom internet?aa
54. Blivit kär i en vän? Vän? Ah
55. Blivit tagen av polisen? Nej

VÅGADE FRÅGOR
56. Har du haft en trekant någon gång? Varje dag varje timme varje minut
57. Hur mycket väger du? För mycket
58. Har du haft sex på en offentlig plats? Alltid
59. Vem bråkade du senast med? Pappa
60. Går du på några mediciner? Nej
61. Äger du några rosa stringtrosor? AA
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? Svart rosa och blått
63. Har du älskat någon på riktigt? Ja
64. Har du blivit dumpad? Nej
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? Haha vafan
66. Är utsidan viktig? Nej men det är ett plus
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? Ja
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? Beror på
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? Beror på
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? Yesbox!
71. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Japp
73. Hur ofta gråter du? När jag vill och känner för det
74. Har du några rykten efter dig? Beror väl på vad andra sprider
75. Har du spridit ett rykte någon gång? Japp

IDAG OCH IMORGON
76. Vad har du gjort idag? Än så länge inge
77. Vad har du haft på dig idag? Kläder
78. Hur har du mått? Ja mår bra
79. Vad ska du göra imorgon? Ska träffa hjärtis
80. Vem ska du träffa imorgon? Hjärtis

FAVORIT
81. Band? Vet ej
82. Maträtt? Mammas bläckfisk gryta
83. Skådespelerska/skådespelare? Mikael Persbrandt
84. Film? Vet inte
85. Låt? finns många bra

SKOLA/JOBB
86. Vilken klass går du i? Vobf 12
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Psykiatri
88. Vilket ämne gillar du inte? Matte
89. Har du ett jobb? Japp
90. Vart har du praktiserat? Många ställen

UTSEENDE
91. Är du utseendefixerad? Nej
92. Sminkar du dig varje dag? Nej
93. Hur fixar du ditt hår? låter de vara som de är
94. Använder du lösnaglar?nej
95. Använder du löshår? nej

SKULLE DU KUNNA..
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger?ja
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? Nej
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? Japp
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? Ja
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? Ja

Av jenny blomkvist - 28 december 2014 23:34

Tja fick nyss klagomål av bästa Jenny att jag inte uppdaterar på bloggen och jag håller med. Men grejen är vad fan ska jag skriva om ? När jag och Jenny kommer igång med träningen och det då kommer de komma 1000 inlägg om hur jobbigt det är hahaha . Men jag lovar att bättra mig på uppdateringen !. Jaha jag ska väl gå och lägga mig och i morgon kanske jag ska ta en tripp till sko affären och se om jag hittar nått schysst ! Men ni får ha det bäst puss och kram ///Theresa
Ps bara 3dagar kvar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards