theresajenny

Alla inlägg under december 2014

Av jenny blomkvist - 28 december 2014 23:08

jag måste bara säga att fan va älskar att lyssna på gamla låtar!! för dom får mig att se tillbaka på allt skoj jag gjort med massa folk! asså jag kan sitta i flera timmar och lyssna på massa gamla låtar och typ kolla i taket och bara tänka på minnen   och en låt är kepp you mutch longer med akon , den får mig att tänka massa!!!! //Jenny

Av jenny blomkvist - 28 december 2014 19:48

hejsan alla glada  

idag har jag hjälp linus syster att plocka i ordning i hennes nys lägenhet. fyfan va saker kvinan har!! men vi lyckades få till en hall och satt upp lite tavlor och möbelerade lite. så det ser ju ganska ok ut iaf.. och nyss så kollade jag och mitt hjärta på Annabelle , fyfan vilken dålig film!! den sög verkligen tyckte vi båda. visst den hade några hoppa till scener men det va de enda.... så den är verkligen inte sevärd!! och just nu sitter jag här vid datan och har nyss kommit ur duschen. va ju tvungen att raka bort vinterpälsen   hahah !! juste jag köpte ju blondspray igår som jag har i just nu. man ska bara spraya efter man har duschat. hade ju det förr så jag hoppas att det funkar lika bra den här gången!!


och nu mina kära så är det bara 3 dagar kvar på året!! och det är 10 dagar till jag och min älskade theresa börjar!! och jag länktar så in i helvete!!!! skulle gärna vilja veta om ni är taggade till att följa våran resa! så ni får gärna kommentera vad ni har för förväntningar. jag och theresa har faktist e hemlis vi ska göra den 4e januari   men det får ni se då!! HAAADDEEE!!  ///Jenny

   

Av jenny blomkvist - 27 december 2014 22:35

Hejsan alla glada!!
Just nu sitter jag här hos min bebe med hiller o jonna. Linus och hiller sitter och spelar fifa och jag och jonna sitter i sängen och spelar minion rush? spelnördarna själva!! Så ja de är vad vi ska göra ikväll !! HAAADDDEE!!/ Jenny

Av jenny blomkvist - 27 december 2014 20:12

Tjena! Har inte varit så social på bloggen sorry har haft fullt upp med annat. Nu väntas bara min födelsedag och nyår sen jävlar kör vi Jenny!! . Hoppas allt är bra med er med mig är det sådär är bakis hehe . Men men passar på att njuta dom sista dagarna av året ! Ha de så bra så hörs vi ////Theresa

Av jenny blomkvist - 27 december 2014 16:18

Hejsan alla glada  

jag kom typ nyss från stan. idag igen för jag va inte nöjd med gårdagens köp så jag handlade lite till hihi. så jag åkte in med syrran vid 12 o kom hem nyss. och fyan va folk det va!! men idag så hade vi inte bråttom alls så det gick bra endå. men jag fick med mig lite grejer hem iaf då de kändes bra!! inte för att jag behöver nya kläder igentligen men vafan man kan aldrig ha för mke kläder eller väskor!! eller? 

men iaf så ska jag bara ta det lungt nu tror jag så får vi se vad som händer sen  

 



och nu hörni så är det inte långt kvar till nyår!!och ni vet vad det beyder?? nytt liv!! jag är så jävla taggad för de!! för har köpt lite nya träningskläder o skor så då ska de fan användas. det är faktist mitt enda nyårslöfte och det får duga!! HAAADDEEE!!! ///jenny  

Av jenny blomkvist - 27 december 2014 00:33

filmtips!! Orion , lätt den bästa svenska filmen jag sett på länge!! måste kollas för er som gillar svenska ungdomsfilmer! 

Men nu ska jag sova för imorrn bär det av till stan igen med syrran <3  HAAADDEEEE/Jenny  

 

Av jenny blomkvist - 26 december 2014 21:26

Av jenny blomkvist - 26 december 2014 14:01

Hejsan allihopa  

jag har nyss kommit från stan . och helvete va folk det va!! fick fan klaostrofobi förfan. men jag fick med mig lite saker hem iaf, jag köpte skor,väska,och tröjor så lite fick jag med mig iaf. så just nu sitter jag hos min bebe med en godispåse haha och funderar på om jag ska på krogen eller inte ikväll. jag är sugen med endå inte. men jag borde nog de för nu är det inte många dagar kvar till mitt o terres nya liv så jag antar att jag ska passa på medans jag kan- för sen blir det ju inge sånt mera. så det blir nog så endå tror jag nog. men jaja jag får fundera på det så hörs vi senare!! 

HAADDDEEE!!! //Jenny  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards