theresajenny

Alla inlägg under december 2014

Av jenny blomkvist - 21 december 2014 21:20

theresa evlina gallo  

du är den vackraste människan jag har träffat! du är verkligen min stjärna på himlen. du är min luft. jag har aldrig träffat nån sån fin människa som du. du ser igenom mig som ingen annan gör. jag kan säga att allt är bra men du ser igenom mig. och en riktig vän ska inte behöba fråga hur man mår man ska se det. och det gör du. du får mig att må så jävla bra mitt hjärta. vi har känt varann i snart 3år och det känns som att vi har känt varann sen vi var bebisar. för vi är så jävla lika på alla sätt. för redan första gången vi pratade så kände jag att det är något speciellt med denna tjej. och det tog inte kång tid innan jag fattade vf jag kände så. du är så jävla godhjärtad!! du vill alltid att alla ska ha det bra. du finns alltid för mig terre!! även fast du själv behöver hjälp ibland och då vet du exakt vart du har mig! jag stpr vid din sisa genom allt. fast du inte är med mig alltid så vet jag att du finns alltid hos mig. jag skulle kunna ta en kula för dig min allra bästa vän. du har verkligen nått spciellt som jag inte kan förklara. men du något välidgt speciellt för mig. jag ler bara jag tänker på dit namn! för du har lika tråkig humor som jag! vi kan sitta och bara prata i flera timmar om allt!! och vi kan sitta och skratta i flera timmar åt samma sak. jag är så jävla stolt att kunna kalla dig min bästa vän! jag jag berättar för andra om dig och hur mycket du betyder för mig! jag vet inte vad jag skulle göra utan dig pullan!!

jag är så jävla stolt över dig och det du gjort!! allt du fått gått igenom det är jag så jävla stolt över att du gjort!! jag vet att klarar allt för du är så jävla envis!! jag har aldirg klickat med någon så fort som vi gjorde. och det ar säkert för att vi vet hur vi känner i vissa saker! Du kommer aldrig förstå hur glad jag är att ha dig i mitt liv terre  min allra bästa vän!!  

Av jenny blomkvist - 21 december 2014 20:41

Hejsan alla glada   

Ja ni nu är det inte många dagar kvar på detta år. Och jag har haft ett sjukt bra år! Jag har gjort mitt bästa i skolan och fått betygen jag ville ha. och jag har hunnit med massa skoj! bara för att jag skriver de så kan jag inte komma på nått att skriva om... man jag är nöjd med detta året iaf. jag och min vackra pojkvän firade 1 år som förlovade är en sak. och många mer år ska det bli!! jag och terre har hunnit med massa skoj också. vi har lovat varann löften som ska hållas. asså jag kan erkänna att jag har sagt många gånger att jag ska ta tag i träningen men jag har liksom aldrig hittat nått som passar mig och inte riktigt haft rätt motivation till att göra det. men både jag och terre har haft såna problem. och vi vill uppnå samma mål. så det är därför jag för en gång skull är riktigt taggad på detta!! för jag och terre klarar allt tsm. vi båda behöver nån som sparkar oss i röven!! och båda är envisa som fan när det kommer till vissa saker. så jag vet att denna gång kommer vi lyckas!! jag har ju dock hittat en sak med träning som jag tycker om och det är zumba som jag går på. för jag älskar att dansa och så är de träning på det kan det bli bättre?? 

jag kan ju berätta varför vi skaffade blogg. jag läste faktist på en sida om träning att om man börjar med en kompis så är det lättare och även om man skaffar en blogg. och jag tror det kommer hjälpa oss för att vi kommer ju skriva när vi tränar och hur vi gör o så vidare. och om vi fuskar så är det ju pinsamt för då ser ni ju det! och jag vill ju insperera er som läser att allt gör bara man vill. så det ska bli sjukt kul att dela våran resa med er!! och jag hoppas att ni stöttar oss i detta för det behövs! ja så vi kommer alltså att börja med träningen när skolan börjar igen vilket är den 7e januari! nej nu babblar jag bara så ni får ha det så jävla bra så hörs vi sen!!   HAADDEEE!!! //Jenny  

Av jenny blomkvist - 21 december 2014 19:31


HEHE här är en video som skulle ha kommit upp för några dagar sen. men jag fattade nu hhur man gjorde så här kommer det iaf     HAAADDDEEEE //Jenny
 

Av jenny blomkvist - 21 december 2014 10:53

Tjena Tjena . Tyck synd om mig !! Har nyss vaknat och inte fan har jag blivit bättre :(ja hostar och ja hostar och jag hostar och gissa vad ja hostar !! Bläää ja ska alltid bli sjuk på loven . Snart jul och snart min födelsedag och jag är sjuk . Jaja hoppas ni mår bra iallafall men puss och kram så hörs vi ///Theresa

Av jenny blomkvist - 20 december 2014 18:23

Hejsan allihopa!!
Just nu sitter jag hos mamma och myser med hundarna o ska kolla naria med syrran. Så det är vad vi ska göra nu , ha narnia maraton. Så HAADDDEEE /Jenny

Av jenny blomkvist - 19 december 2014 17:11

Tjena. Hoppas allt är bra med er . Med mig är det bra förutom att jag hostar dom jag vet inte vad:( . Idag i skolan byggde vi pepparkakshus? det vA kul ! Efter det gick jag och cc och åt julbuffe och det vA den snålaste buffén jag varit med om jaja. Ikväll ska jag bara vara hemma och njuta av att vara ledig :) fast hoppas jobbet ringer så jag får jobba lite nu i jul . Har inget mer intressant att säga så puss och kram så hörs vi //Theresa ?

Av jenny blomkvist - 19 december 2014 12:39

Hejsan :-)
Ja idag har jag fått jullov mitt sista dessutom. .. vi hade pepparkakshusbygge i skolan och vårat vart grymt!! De va de enda vi gjorde idag sen va de bara rulla hem. Har nyss städat mitt rum och även fått i mig lite lunch. Så nu ska jag bara ta de lungt. Har faktist inga planer idag heller så vi får väl se vad som händer. Och imorrn så ska jag och min ena syster åka och va hundvakt hos mamma som ska åka på kryssning. Jaja de va de just nu ? HAAAADDDEE/ Jenny

Av jenny blomkvist - 18 december 2014 10:41

Tja Tja . Här sitter vi och glor på fotboll i vänta på mat. Och efter maten blir det bowling ?. Och i morgon får vi jul lov whohw puss och kram //Jenny och Theresa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards