theresajenny

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av jenny blomkvist - 2 februari 2015 22:31

Hej jag har varit rätt osocial jag vet ! I helgen va jag ute på krogen med min saknade vän Bella as kul !!. Och vad har jag gjort idag jo jag va i skolan sen hem och tvättade sen åkte jag och mullsson till affären , sen har jag bara tagit det lugnt , i morgon ska ett gymkort inhandlas så det är ju bra!!! Ja va fan finns det mer att säga ? Nu ska ja glo på film sen sova . Puss och kram // Theresa

Av jenny blomkvist - 2 februari 2015 19:07

hejsan alla glada  

ja jag kom från gymmet för nån timme sen. körde lite allt möjligt idag faktist. och så fick jaf nyligen i mig lite kvällmat så nu väntas plugg och dusch. idag har jag faktist vart riktigt trött.... men min bebe säger att det kan bero på att jag sover för mke?? kan ju faktist vara de för jag lägger mig gansa tidigt om kvällarna så ja de kanske är de. men vafan man ska väl lägga sig om man är trött. man jag får väl pina mig till att vara vaken längre i guess. 


idag så gjorde jag och bebe en grej som gav ut en massa av vårat förhållande. vi skrev frågor till varann om va man nu ville veta. och de tycker jag att alla ska göra för de ger mke iaf för oss. man reder ut saker utan att bråka. såna saker kan ju lärr leda till att man börjar bråka men de gäller ju att inte fråga saker du inte vill veta! för om du frågar nått så väntar man ju sig ett ärligt svar vilket vi fick. så de är ett tips till alla!! så de va allt just nu HAADDEE!!//Jenny

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards