theresajenny

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av jenny blomkvist - 15 februari 2015 20:52

Hejsan igen alla glada  

jag kom nyss ut ur duschen efter att ha pluggat massa, känns skönt att fått lite gjort. jag gjorde min sista matteuppgift och får jag E på den så blir jag godkänd i hela mattejursen:D så håller tummarna för de!!! 

jag satt nyss och tänkte på om jag kanske ska göra något med mitt hår?? jag har ju massa blandade färger nu. men jag skulle säga att det är blont och ljus brunt. men ja jag vet inte vad jag ska göra. vill ha brunt men då kommer jag ångra mig de har jag gjort alla andra gånger. men jag tror nog jag ska lägga i mera slingor. men ja de får ni se HAADDEEE//Jenny

 

Bilder på några hårfärger

     

Av jenny blomkvist - 15 februari 2015 12:49

hejsan alla glada  

sry för att jag inte bloggade igår men jag sov till 5. men ja vi kom hem kl 9 igår morse o fyfan va trött jag va och så mådde jag illa som fan.... så de va bara att hoppa i säng. när jag vaknade så hade ju hela dagen gått så de blev att vi träffade sebbe lite snabbt sen film. och det va inte lätt att somna igår vill jag lova! somnade typ 2-3 och vaknade 12 idag. idag så ska jag och min bebe hem till min syster för att fira henne , hon fyller 23 i veckan. sen ska jag plugga hela dagen. hoppas på att jag kan somna ikväll så jag orkar skolan imorrn!! men ja de va de HAADDEEE!///Jenny

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards