theresajenny

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av jenny blomkvist - 8 februari 2015 19:35

Idag fyller min älskade mor år !! Grattis Grattis . Idag har jag inte gjort ett skit igår va vi lite folk här hemma över på middag . Mamma gjorde underbar kalkon så jävla Gott drack lite vin till . Sen drog jag och hängde med Linda det va kul ! I morgon blir det skola sen träna hahaha jag har tagit före bilder shit så jag ser ut men men drf man ska till gymmet i morgon . Ha de bra //Theresa

Av jenny blomkvist - 8 februari 2015 18:36

hejsan alla glada  

ja de har vart full rulle hela helgen faktist. i fredags va de träning ju. och sen va de inge speciellt som hände vi ba tog de lungt. sen i lördags så fyllde svärmor år så de va full rulle hos älskling med folk o fika o grogg. på kvällen vart vi bortbjudna hem till fronda o emma. dom bjöd på finmat och vin. de blev mycket skitsnack o skratt kan jag säga. kul som fan va de. vi va inte hemma förns vid 2 på natten. och ja imorse vaknade jag kl 8 eftersom de är träning kl9. trött som ett as och förkyld. men jag kämpade på på träningen. sen när den va slut så blev vi ett gäng som drog till snickarbacken och åkte pulka. och där va vi i många timmar. de va riktigt kul för de va så många som va med. och nu sitter jag med min snoriga näsa och onda hals o dör lite. HAADDEEEE'////Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards