theresajenny

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av jenny blomkvist - 9 februari 2015 17:50

hejsan alla glada  

ja som de står har jag krigat mig genom dagen. fast endå så vart jag ganska piig när jag kom ut imorse i friska luften. de lätta lite i näsan faktist. det vart en kort dag i skolan med en lektion bara så de va ju skönt iaf. skulle ju till gymmet idag men det blir inge av för vill inte riskera att bli ännu sjukare. så jag ser till att bara ta de lungt. dock så känner jag mig ganska pigg i kroppen men ögnonen typ sover.... får se hur de blir imorrn med zumban om jag är piggare. kanske är lika bra att ta de lungt ett par dagar så allt går över. igår så mätte och vägde jag mig för att kunna se resultat senare. dock hade jag svårt att sätta någon målvikt... för jag har alltid vart fuffig i kroppen så jag vill faktist inte gå ner för mke. jag vill fortfarande få en valk när jag sitter men kanske inte lika stor. så jag ska nog bara gå efter hur jag ser mig själv. men de kan ju va kul att kolla hur många kilon och cm man tappar åxå. men ja nu ska jag få i mig lite mat sen film så HHAADDDEEE'///Jenny  

 

Av jenny blomkvist - 9 februari 2015 16:00

Världens segaste dag !! Jag väntar på att klockan ska bli 5 så ska ja till gymmet med mullsson sen ska jag hem och plugga kuuuul men vi hörs sen /Theresa

Av jenny blomkvist - 9 februari 2015 08:20

Ja godmorgon alla friska
Jag sitter här med en kopp te som smakar fan. Men de är skönt för halsen. Jag låter som en kråka idag pga av förkylningen. Ont i halsen som fan snorar o har mig... men jag krigar för jag har inte tid att va sjuk. Ska snart göra mig klar till skolan sen kriga henom dagen sen hem plugga och kanske träna får se hur jag mår. Men ha en bra dag !! HAADDEE////Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards