theresajenny

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av jenny blomkvist - 1 januari 2015 21:01

Hejsan alla glada  

ja dethär har vart en seg dag kan jag säga! vartit bakis hela dagen typ. haft huvudvärk som ja jag vet inte vad menmen de förtjänar jag antar jag haha. men ja jag och min syster vi tidigare idag ut och tog en cigg med emma o fronda. vi stog och pratade om gårdagen. så nu har jag nyss tryckt en kebabpizza med syrran framför tvn. så här kommer jag sitta resten av kvällen. så de va de


och nu så är det exakt en vecka kvar till jag och terre startar våran resa!! taggade???  det är jag kan jag säga. så då kommer vi börja med själva andledningen till att vi startade den här bloggen. så jag hoppas att ni kommer gilla och stötta de vi gör! så nu är det bara att räkna ner dagarna så ses vi!! HAAADDDEEE // Jenny  

bjuder på en bild på mig och min fina pojkvän

 

Av jenny blomkvist - 1 januari 2015 13:19

gott nytt år . Mitt år mitt och jennys år ! Jag vill tacka alla för dom fina presenterna jag fick igår på min födelsedag tack så mycket . Ne nu ska jag göra te och lägga mig i soffan igen haha antar att alla är bakis idag . Så det ska vara puss och kram //Theresa

Av jenny blomkvist - 1 januari 2015 13:01

Ja gott nytt år !!:-) jag mår skit kan jag säga !! Men de förtjänar jag väl i guess?! Ja jag har inte så mke att säga om gårdagen/natten visst jag hade kul som fan o sjöng o dansa o hade mig. Men så finns de ju dom somm alltid ska ha all uppmärksamhet och bara pajja för alla andra!! Och sånt gör mig så in i helvete arg!! För de är alltid samma personer åxå!! Så ja de va de HAAADDDEE!!/Jenny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards