theresajenny

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av jenny blomkvist - 12 januari 2015 13:55

hejsan alla glada  

kom nyss från skolan typ . fett segt men annars så , o fyfan va de sönar!! USCH säger jag!! hata snö. det har liksom vart jul o nyår så nu kan de bli skommar tkr jag. idag satt jag och theresa och pratade om våran utlandsresa vi ska göra efter sommaren ( om vi lyckas med våran viktnedgång) . och jag har så många ställen jag vill åka till!! så vi får väl se vart vi hamnar. men ja de ska bl riktigt kul! för jag har aldrig vart utomlands med en kompis så de ska  bli kul. och så får jag ju åka med den bästa av alla!! 


iaf så har jag tänkt på en sak om våran äta vad vi vill dag. jag ska ju börja på bedminton på fredagar så då känns de lite dumt att svulla på den dagen för då är det ju plus minus noll?!! så jag ska nog ta lördagar ist tror jag. men ah vi får se. o juste jag o theresa bestämde idag att vi kommer inte att börja på gym tsm utan vi kör på egen hand ist. för de är snart praktik och grejer då kanske jag inte har möjlighet att åka in t stan så vi kör på egen hand.men vi kommer ju såklart att stötta varann endå!! de va allt just nu HAAADDEEE!!! /// Jenny  

 

Av jenny blomkvist - 12 januari 2015 07:42

Godmorgon sitter på bussen på väg till skolan. bara tråkiga lektioner idag så det blir ju mys . är det bara jag som älskar att titta på människor när jag åker buss ? jämföra sig med alla andra typ vrf gör man egentligen det hmm . jaja nu ska ja fortsätta lyssna på musik ni får ha det så bra /// theresa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards