theresajenny

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av jenny blomkvist - 30 januari 2015 23:11

vet att jag inte varit så aktiv på bloggen förlåt !! Men har haft grejer att göra . Jag va i Stockholm igår tills idag och det va as kul !! Behövde komma bort från vässan så det va skönt , nu gör ja inte ett skit i död från igår så ska bara ta det lugnt , men puss och kram så hörs vi //Theresa

Av jenny blomkvist - 30 januari 2015 21:36

Hejsan alla glada!!
Sitter just nu hos hjärtats syster och kollar hockey med lite vin. Sjukt mysigt faktist. Länge sen jag unnade mig lite vin o trevligt sällskap så de va välbehövligt tkr jag. Imorrn är de inktime!!!! Så jävla taggad!! Bild kommer imorrn på tattoon som jag har ritat själv faktist ;) så ha en trevlig kväll HAAADDEE!!!/// Jenny

Av jenny blomkvist - 30 januari 2015 12:03

Hejsan alla glada  

sitter just nu i skolan och har lektion akutsjukvård. ja idag är det fredag och det firar jag med att vi kommer sluta tidigare och ikväll är det bedminton. så jag ska inte göra så mke idag. de blir träna sen hem o ba vara. det har faktist vart en seg förmiddag måste jag säga. vakna och va typ tröttast ever jag ville bara sova. men jag krigade mig upp t skolan. skulle igentligen ha svenska efter dehär o sluta 3 men vi har eget arbete så vi får jobba hemma med det. ja de va de just nu HAADDDEE!!!!//Jenny

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards