theresajenny

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av jenny blomkvist - 4 januari 2015 21:30

Kvällen räddad!

Av jenny blomkvist - 4 januari 2015 19:21

Hejsan alla glada!!  

idag har jag och mina sytrar vart hos mamma i virsbo hela dagen typ. kom hem för typ en timme sen. vi åt mat och snackade massa skit och skrattade och hade det trevligt. det är faktist det enda jag gjort idag och de duger för mig. så nu ska jag bara lyssna på musik och tagga till onsdag!! för då börjar allvaret , skola,TRÄNA, och komma in i rutinerna igen. och det känns skönt att komma igång med skolan igen. och ge fan i att sova hela dagarna. och så får man ju träffa alla i klassen åxå!! saknar alla typ. 


och imorrn så ska jag åka till ikea med pappa och ena syrran och köpa klädställning. för jag får inte plats med mina kläder längre..... och så har jag och mina vackra pojkvän 1 och 1halvår tsm!!   det va allt just nu HAAAADDEEE

///Jenny

 

Av jenny blomkvist - 4 januari 2015 12:22

Går ner i vikt
Skaffa annat jobb
Spendera pengar på dig själv
Flytta !!!!! Snabbare desto bättre
Må bättre
Skaffa nya vänner
Våga ta för dig av livet
Finns där för dom som finns för dig
Resa själv vart du än vill
Älska dig själv innan du kan älska nån annan
Tro på dig själv bara du kan ändra dig själv
Va inte rädd alla vandrar själv nån gång
Misslyckas du ?res på dig och gå med huvudet högt
Lite på dig själv
Våga falla
Gör det du vill göra !ingen annan bestämmer ditt liv din kropp

Balablabla tänker alla men nej ibland kommer man till en punkt i livet där man måste välja det är jag som lever livet . Livet lever inte mig !
Jag ska klara det mesta misslyckas jag ja då gör jag det men ger jag upp ?så fan heller

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards