theresajenny

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av jenny blomkvist - 11 januari 2015 21:30

ja jag vet inte vart jag ska börja idag vill jag klaga. Alla dagar är inte på topp för någon och just idag så suger min dag . Jag sitter och kollar på bilder och undrar hur fan jag kunde låta det gå så långt ! Min kropp och mitt psyke har stoppat mig från att leva . Som tex
älskar att shoppa men hittar sällan nått fin i min storlek plus att allt är dyrare .
jag älskar att bada men skäms varje gång jag ska ta av mig kläder och låta alla se mig i bikini .
min kropp har stoppat mig från att inleda något seriöst med en kille för vem vill ha en fet ko till flickvän ?
varje gång man tittar sig i spegeln så finns de alltid där och jag hatar det .
man går runt och tycker synd om sig själv tills huvudet intalar sig att hallå du är inte värd ett skit vem vill vara kompis eller partner med en tjockis ?
Nej fy hur kan man låta det gå så långt för sin egen skull ? Jag tänker inte bli "smal" för någon annan utan för mig
Jag hatar mig själv för hur jag ser ut och det är fan inte okej det är inte okej att hålla sig tillbaka för att man tycker att man är för tjock för att göra vissa saker eller att bara leva livet . Som sagt jag gör det inte för er inte för er som har påmint mig hur ful och fet jag är
Jag gör det inte för er som mobbat min kroppsstorlek . JAG GÖR DET FÖR MIG . Skulle kunna sitta här och skriva hur ont det gör att vara såhär men nej fan nu ska man ta tag i sig själv och leva lev för den du är du kommer klara det här förbannade resan
Du kommer fixa det Theresa !!!!
Puss och kram //Theresa
Där har ni en bild på feta mig snygg va

1

Av jenny blomkvist - 11 januari 2015 13:32

men fy jag vaknade klockan ett idag trots att ja inte gjorde nått igår jaja jag behövde väl sova ut . I morgon är det måndag och det innebär skolan vill bli klar med skiten nån jävla gång det är lite segt att gå sista året och veta att man kunde tagit studenten förra året . Men va fan gör det ingenting . Nu ska ja hoppa in i duschen så vi hörs ///Theresa

Av jenny blomkvist - 11 januari 2015 12:00

Haha vårat snygga lag inför sala open. För er som inte vet va de är så är de en innebandycup för alla skumedlemmar. Och sku är står för svenska kyrkans unga. Och de är som en fritidsgård typ.

Av jenny blomkvist - 11 januari 2015 08:20

Godmorgon alla pigga !!
Ja kl är 20 över 8 och jag är uppe. Men de är för att vi ska på innebandyträning. Så tagga tagga!! Men jag de va de just nu HAAADDDEEE //Jenny ?

Av jenny blomkvist - 11 januari 2015 00:10

tja jag har verkligen inte gjort ett skit idag . har bakat men har inte smakat för de är ju inte fredag riktigt stolt att jag står emot det . ikväll kom min bror över och vi kollade på den nya beck filmen så det va ju kul .nu sitter jag i köket och dricker te ska väl snart lägga mig i sängen och glo på nån film . ni får hade bäst så hörs vi ///theresa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards