theresajenny

Alla inlägg under januari 2015

Av jenny blomkvist - 26 januari 2015 09:28

Hejsan alla trötta !!
Ja här ligger jag o theresa o soffan i skolan och är tröttast i världen HÖRS!!!!

Av jenny blomkvist - 25 januari 2015 20:43

Hejsan alla glada  

nu kommer jag låta fett cp så ni vet. men den är filmen Tusen gånger starkare är en faktist en film om sanning. kanske inte exakt men det är bra nära faktist. särbehandling sker i dagens läge på många sätt vad jag vet . speciellt när det kommer till skolor och arbetslivet. och då tänker jag på löner tex eller att ens få jobb. jag skulle faktist kunna skriva massa om detta ämne men jag nöjer mig såhär så får ni kolla filmen sjävla om ni inte redan sett den. för den får en att tänka till!! ////Jenny

 

Av jenny blomkvist - 25 januari 2015 18:20

Hejsan allihopa  

ja idag har det vart full fart. imorse tränade vi innebandy och fyfan så bra de gick. jag gjorde 2 mål faktist haha. aldrig gjort mål i hela mitt liv så df blev jag stolt. men fyfan va alla är duktiga asså !! de är bara typ 3 veckor kvar till sala open och det märks att folk börjar bli taggade. men ja iaf så när vi hade tränat klart så drog jag o bebe hem o duscha sen drog vi stan med ena syrran och linus ena syrra. vi gick på dollar store , pickaboo , rusta och XXL. fick med mig lite skit hem. man köper typ aldrig nå vettigt igentligen men de är kul. vi va där i typ 4 timmar sen när vi kom hem så fikade vi hos frida o snackade skit. så nu är jag ganska slut faktist så ska  väl roa mig vid datan ett tag. ja de va de just nu HAADDDE!!! ///Jenny

 

ont

Av jenny blomkvist - 25 januari 2015 13:20

Asså otränad !!! Haha ja tränade med cc i fredags och jag har fortfarande ont i benen märsk att man verkligen behöver komma igång! . Min helg har varit rätt nice i fredags va ja med cc och linda mycket trevligt ! Igår gjorde jag inte mycket och idag vette fan de är bajs söndag :( . Jaja ni får hade bäst så hörs vi puss ochkram/ theresa

Av jenny blomkvist - 24 januari 2015 15:27

Tja idag är en seg dag . Vill tacka min brudar för en nice kväll igår ? hoppas ni alla andra hade bra puss och kram// theresa

Av jenny blomkvist - 23 januari 2015 20:42

Hejsan
Ja va gör ni då??? Själv sitter jag o glor för har inge att göra. Är så sjukt sugen på att dra på krogen men endå inte... känner bara för en redig fylla just nu faktist. Men ja lite sent ute kanske. Menmen va ska man göra?! Så ja jag ska väl sitta här i hörnet på sängen och titta i taket o tycka synd om mig själv typ. Ja jag känner för att klaga just nu så då gör jag de! Brukar faktist kunna roa mig själv på ett eller annat sätt men inte dom stunder jag behöver det. Får väl hoppas på lite skoj eller inte. ... HAADDDEE!!///Jenny

Av jenny blomkvist - 22 januari 2015 09:22

God morgon ! Råkade ta sovmorgon idag så kan de gå hehe . Är på väg till skolan nu iallafall . Idag vet jag inte vad jag ska göra tror jag ska skriva lite på mitt arbete får se hur det går med den saken . Fyfan kunde dödat igår för sötsaker usch va jobbigt det är ibland ! Men tog inget !! Jaja vi hörs sen puss och kram / theresa

Av jenny blomkvist - 22 januari 2015 08:13

Godmorgon
Kom nyss till skolan . Jag kan säga att börja så här tidigt idag känns förjävligt!! Jag är så in i helvete trött idag känner mig som en zombie typ. Och de är inte en jävel här.... theresa den apan svarar inte på luren så jag blir väl forever alone idag...... vill bara sluta och gå hem och mysa med min bebe? HAAADDEEE!!///Jenny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards