theresajenny

Alla inlägg under januari 2015

Av jenny blomkvist - 16 januari 2015 12:47

Hejsan alla glada
Sitter i skolan och inväntar svenskalektion som börjar halv 2. Sen blir de bussen hem till träningen. 4-6 sen så ska jag hem och ba chilla med livet. Jag måste säga att jag länktar till imorrn för jag är så in helvete sugen på energi dricka och cola och nötter o fan o hans moster!! Så låt denna dag gå fort snälla!! Jaja nu ska jag inte gnälla nått mera så HAADDDEE // Jenny

Av jenny blomkvist - 16 januari 2015 09:27

Godmorgon ! Äntligen är det fredag ! Idag ska ja till sjukgymnasten klockan 11 sen vidare till skolan och efter det hem och fixa sig . Sen blire att åka till johan för att fira att han har fyllt 20 sen utgång!! Sen vette fan va jag ska göra det visare väl sig. Hoppas nifår en trevlig helg puss o kram //theresa

Av jenny blomkvist - 15 januari 2015 20:04

Hejsan alla glada!!
Sitter just nu med en hårinpackning i skallen som tydligen ska va bra för torrt hår. Fick den av svärmor. Så vi får väl se om den gör nån skillnad.
Ja imorrn blir de att åka direkt till träningen efter skolan. Jag ska ju börja på badminton imorrn:) och den börjar 4a och jag är hemna då så de är bara att packa med kläder till skolan. Ja de va allt just nu HAAADDEE!! ///Jenny

Av jenny blomkvist - 15 januari 2015 10:12

Hejsan alla glada
Vi sitter just nu på lektion men theresa spelar circle (stavning) och har damp!! Haha så sjukt kul att titta på henne när hon dampar!! HAAADDDEE // Jenny

Av jenny blomkvist - 15 januari 2015 07:03

God morgon allihopa idag är det torsdag . Enda dan i veckan vi har många lektioner fast intw idag 2 är inställda så slutar 10.45 haha skönt ! Och i morgon är det fredag whohw ska träffa mimmi johan och Rickard hemma hos johan för att fira att han har dyllt 20 . Sen blir det utgång ! Sen får man väl se vad som händer resten av helgen. Jo just ja jag har ett gym precis utan för mig tar typ 15sek att gå dit och ja va där igår och kollade hur mycket det kostar och det va fan inte dyrt . Så det blir det gym plus pass så nu kan ja fan inte skylle på att swt är långt att ta sig till träningen !! Så det är ju as bra . Men nu ska ja rulla cigg (haha ja ska sluta röka ) men ni får ha de så bra puss och kram ///theresa

Av jenny blomkvist - 14 januari 2015 14:16

Hejsan alla glada :)
Jag är ledig idag så jag sov till 12. De va riktigt skönt faktist. Jag vakande med en förjävlig träningavärk i benen från zumbapasset igår. De va riktigt kul pass igår med mke folk och skön musik. Så ja idag ska jag inte göra så mke kväll är de sku men tills dess ska jag bara njuta av min lediga dag. Ska nog plugga lite tror jag men vi får se. Måste bara säga att jag är stolt över mig själv och theresa som än så länge hållt oss ifrån godis . Vi har bara ätit på fredagar så de är asbra !! Men ja de va de just nu HAAADDDEEE ///Jenny

Av jenny blomkvist - 13 januari 2015 15:41

Hej! idag drog jag inte till skolan för ja va så jävla trött men drog ner på stan och träffade mina bröder sen följde riccard med mig till tandläkaren . asså va fan ska jag behöva betala för atr bara öppna käften för att nån ska säga nej du har inte hål jaja vi tog en promenad hen iallafall så nu ska jag göra te sen vet jag inte . i morgon är jag ledig så hojta till om nån vill ses . puss och kram //theresa

Av jenny blomkvist - 12 januari 2015 13:55

hejsan alla glada  

kom nyss från skolan typ . fett segt men annars så , o fyfan va de sönar!! USCH säger jag!! hata snö. det har liksom vart jul o nyår så nu kan de bli skommar tkr jag. idag satt jag och theresa och pratade om våran utlandsresa vi ska göra efter sommaren ( om vi lyckas med våran viktnedgång) . och jag har så många ställen jag vill åka till!! så vi får väl se vart vi hamnar. men ja de ska bl riktigt kul! för jag har aldrig vart utomlands med en kompis så de ska  bli kul. och så får jag ju åka med den bästa av alla!! 


iaf så har jag tänkt på en sak om våran äta vad vi vill dag. jag ska ju börja på bedminton på fredagar så då känns de lite dumt att svulla på den dagen för då är det ju plus minus noll?!! så jag ska nog ta lördagar ist tror jag. men ah vi får se. o juste jag o theresa bestämde idag att vi kommer inte att börja på gym tsm utan vi kör på egen hand ist. för de är snart praktik och grejer då kanske jag inte har möjlighet att åka in t stan så vi kör på egen hand.men vi kommer ju såklart att stötta varann endå!! de va allt just nu HAAADDEEE!!! /// Jenny  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards